28 cellers reben més de 5,7 M€ per a la promoció de productes vitícoles en els mercats de tercers països

Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar el coneixement de les característiques i qualitats dels vins

El passat 15 d’octubre es van fer efectius 5.714.724,56 euros, corresponents a la campanya 2009-2010, a 28 beneficiaris (cellers, cooperatives, entitats sense ànim de lucre, etc.), provinents del fons FEAGA, per tal de realitzar la promoció de productes vitícoles en els mercats de tercers països com ara Japó, Xina, EE.UU, Mèxic, Suïssa, entre altres.

Un total de 64 programes han estat beneficiaris d’aquesta mesura. Les 28 entitats receptores han presentat programes de promoció per la internacionalització dels productes vitícoles catalans. Així, la majoria dels projectes aprovats són per missions comercials a tercers països, promocions o campanyes en el país de destinació o assistència a fires internacionals.

La mesura de suport a la promoció a tercers països està recollit en la Organització Comuna del Mercat (OCM) vitivinícola i té com a objectiu fomentar el coneixement de les característiques i qualitats dels vins i caves catalans amb la finalitat de contribuir a la millora de la seva posició competitiva i a la consolidació o, en el seu cas, a l’obertura de nous mercats a tercers països.

Nou comentari