Beure vi i cava catalans té premi

La campanya s’adreça directam,ent als consumidors a peu de botiga. Foto: Joan Nebot

Al comprar una ampolla de vi de cadascuna de la 12 Denominacions d’Origen catalanes (11 del vi i 1 del cava) en qualsevol de les botigues adherides a l’associació Contraetiqueta, més de 70 a tot Catalunya, la botiga segellarà una targeta, que quan s’ompli amb els 12 segells, servirà per aconseguir com a regal dues copes de vi Riedel.

A més, entre totes les targetes emplenades i lliurades a les botigues adherides es sortejaran 12 caps de setmana de turisme enològic (un per cada DO). La campanya serà vàlida del 23 d’abril al 30 de juny o bé fins a exhaurir existències (500 packs de copes).

La campanya, amb el lema “Gaudir del vi i del cava catalans té premi” es va presentar ahir a l’Hotel Omm de Barcelona, en un acte presidit pel conseller d’Agricultura Josep Maria Pelegrí, acompanyat del director general de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (Incavi), Jordi Bort, i del president de Contraetiqueta Àlex Illa.

Es tracta d’una iniciativa de ContraEtiqueta (Enoteques Associades de Catalunya) i les Denominacions d’Origen Protegides (DOP) vinícoles catalanes, amb el suport del Departament d’Agricultura (DAAM).

En el decurs de la seva intervenció, el conseller Pelegrí va valorar positivament aquesta iniciativa. “Hem d’internacionalitzar la nostra producció vinícola, exportant cada dia més. Però també hem de promoure el consum de vi a Catalunya. I aquesta campanya que avui presentem contribueix precisament a això: que els consumidors catalans coneguin les excel·lències dels vins i caves catalans”, va dir el conseller.

Per a Pelegrí, “no podem oblidar de cap manera el nostre mercat català. Per poder sortir a fora, primer hem de ser forts a casa nostra. Tenim un mercat català que s’ha de consolidar, que s’ha d’incrementar. En aquest sentit, hem de treballar perquè augmenti el consum de vi i cava català en la restauració de Catalunya”.

Nou comentari