Caprabro ven un 25% de tot el vi i cava català que es comercialitza a Catalunya

Així ho ha anunciat l'empresa en la presentació de la campanya de promoció dels productes agroalimentaris catalans 'Made in Cat'

La campanya es posa en marxa aquest setembre amb l’objectiu de potenciar el consum d’articles d’alimentació de Catalunya “apropant-los al client a un preu competitiu per fomarntar el seu consum”, explica l’empresa en un comunicat. Caprabo ja ha fet altres campanyes similars que “han permès incrementar les vendes d’aquests productes en un 38%”. En aquest cas, la iniciativa compta amb 485 referències, un 7% més que la campanya del 2009, i una rebaixa en els preus de fins el 50%. La iniciativa es duu a terme en els 265 supermercats de Caprabo a Catalunya.

En la campanya hi participen més d’un centenar de proveïdors, més de 170 marques, i ofereixen una cinquantena de categories: olis, olives, aigua, arrossos, cafès, caves, xocolates, pa, conserves, fruïts secs, galetes, ous, licors, cervesa, pasta, vinagre, llet i derivats (nata, iogurts, batuts), llegums, mantega, salses, vi, embotit, carn, peix, formatges, fruita, verdura, patès o espècies.
Adicionalment, entre els productes catalans de la campanya s’inclouen productes amb Indicació Geogràfica Protegida (IGP) i Denominacions d’Origen (DOP).

Amb l’objectiu de donar a conèixer la campanya i sensibilitzar al consumidor sobre la producció agroalimentària catalana, Caprabo també distribueix en els seus supermercats més de 500 expositors, 2.600 adhesius i més d’1,2 millons de futlletons amb la informació d’oferta. Els futlletons, a més a més dels preus, incorporen informació sobre les qualitats dels productes i sobre el seu origen. Caprabo també realitzarà degustacions en els supermercats i desenvolupa en el Club Social Caprabo una vintena d’activitats relacionades, com els cursos de cuina i degustacions amb productes catalans.

Compromís amb el sector productiu català
La campanya de promoció dels productes catalans “dóna continuïtat a la política estratègica de Caprabo de donar suport als proveïdors catalans” -de fet, l’empresa assegura que la meitat de les compres que realitza Caprabo són a proveïdors catalans-. “En aquesta mateixa línia de compromís amb la producció local, Caprabo ven la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya”, afegeix l’empresa


La majoria de vendes de vi i cava es fan als supermercats FOTO: VADEVI.cat

Nou comentari