Castellroig inclou la web 2.0 en l’etiqueta dels seus vins i caves

El celler penedesenc inclou la frase @marcelsabaté a les etiquetes de les seves ampolles perquè els consumidors puguin posar-se directament en contacte amb l'enòleg

La filosofia de treball de Castellroig passa per la web 2.0, la comunicació i el màrqueting en línia. Així ho han demostrat en convertir-se en el primer celler que té vins i caves 2.0, és a dir, que a través de les seves ampolles enllaça amb el món de les xarxes socials.

La manera de fer-ho és, alhora, ben senzilla i innovadora: incloure la inscripció @marcelsabaté a la contraetiqueta de totes les ampolles. Es tracta de la direcció al twitter de l’enòleg del celler. Segons l’enòleg de Castellroig Marcel Sabaté d’aquesta manera s’estableix un canal de comunicació directe perquè el consumidor pugui fer comentaris, preguntes o observacions a l’enòleg.

“Avui en dia les xarxes socials a l’estil de Facebook i Twitter estan adquirint una importacia innegable, no només en matèria d’entreteniment i oci, sinó en el que al màrqueting en línia es refereix”, explica el celler per justificar aquesta aposta. Per al celler aquesta iniciativa permetrà “trobar i establir una relació més personalitzada i dinàmica amb els clients”.


La contraetiqueta de Castellroig inclou la direcció de Twitter @marcelsabate FOTO: CASTELLROIG

Nou comentari