Celler Torres signa un acord de col·laboració amb Turisme de Barcelona

L'empresa vitivinícola tindrà una presència de marca destacada en els espais de promoció i punts d’informació de l'entitat

Turisme de Barcelona ha signat un acord estratègic amb Cellers Torres, per als propers tres anys (2015-2018), per reforçar la promoció turística de la ciutat i de l’oferta d’enoturisme del país. D’aquesta manera, Torres, que es converteix en el principal patrocinador privat del consorci de promoció, tindrà una presència de marca destacada en els espais de promoció i punts d’informació de Turisme de Barcelona, i participarà amb producte als actes organitzats pel consorci.

L’acord amb l’empresa vitivinícola, que han formalitzat el director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, i el president dels Cellers Torres, Miguel A. Torres, reforça l’estratègia del consorci de relacionar la marca Barcelona amb el territori i alhora vincula la marca Torres amb la ciutat comtal. Aquesta estratègia té l’objectiu d’afavorir la descentralització i ampliar la promoció de la destinació Barcelona amb els atractius del territori.

El conveni també servirà d’impuls per a la promoció de l’enoturisme, línia de treball que Turisme de Barcelona està desenvolupant actualment, amb la definició d’accions promocionals de manera conjunta, tant a nivell nacional com internacional, que inclouran actes d’interès gastronòmic.

Cellers Torres és una empresa familiar centenària, amb seu al Penedès, dedicada a l’elaboració de vins i brandis de qualitat, que ha estat reconeguda per segon any com la Marca de vins més admirada del món – World’s Most Admired Wine Brand – per la revista britànica Drinks International. El seu centre de visites, a la localitat de Pacs del Penedès, rep uns 100.000 visitants l’any i ofereix visites i experiències a mida per a tots els públics.


Nou comentari