VadeVi
Codorniu fitxa un nou director de màrqueting després de quatre mesos d’haver quedat vacant la plaça
  • CA

El grup Codorniu ha comunicat aquesta setmana el fitxatge d’un nou director de màrqueting Diego Lo Prete. Expert en màrqueting, té més de 17 anys d’experiència en el sector i ha desenvolupat part de la seva trajectòria professional als Estats Units i Argentina. Ja està incorporat a la seu de Codorniu a Esplugues de Llobregat. Segons fonts de Codorniu, el fitxatge de Lo Prete respon a l’aposta de la companyia en el mercat internacional. De fet, Codorniu ja té 10 cellers, dels quals la meitat estan a Catalunya. Els altres cinc estan a la Rioja, Ribera del Duero, Vall del Cinca, Califòrnia i Argentina.

El càrrec de director de màrqueting no és nou a la companyia. L’antecessor, Lluís Sierra, “va sortir de la companya a finals de l’any passat”, segons han comunicat fonts de Codorniu i, tot i que la selecció del nou directiu ha estat llarga, durant aquests mesos ha assumit les tasques de màrqueting el director de l’àrea d’expansió.

El Grup Codorníu assegura que amb aquesta incorporació continua la seva estratègia de creixement orientat cap al lideratge, a través del reforç de l’àrea de màrqueting. A partir d’ara, Lo Prete reportarà al Director General del Grup, Xavier Pagés, i es responsabilitzarà de liderar, planificar, dirigir, organitzar i coordinar l’Àrea de Màrqueting, segons el comunicat de Codorniu.

Tot i que el màrqueting i les relacions institucionals són tasques semblants que en certes ocasions poden solapar-se, Codorniu ha assegurat que Lo Prete no substitueix Magí Raventós, que el passat mes d’abril va deixar el seu càrrec de director de relacions institucionals. Afirmen que “una cosa no té res a veure amb l’altra” i afegeixen que “de moment no està definit qui s’encarregarà de les relacions institucionals”.


Diego Lo Prete té 17 d’experiència en màrqueting FOTO: CODORNIU

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa