Després del recent llançament de Viñas de Anna, el primer vi no escumós emparat per Codorníu, el celler centenari segueix el seu pla d’innovació al mercat de vins i caves de qualitat, presentant la nova marca Codornew. Aquesta signatura juga amb el logotip clàssic de Codorníu, donant-li un gir anglosaxó i atrevit a la seva última síl·laba.

La marca Codornew englobarà una completa gamma de productes inspirats en la tradició enològica d’una marca com Codorníu, mundialment apreciada pel consumidor, que evoluciona per oferir vins amb un perfil organolèptic i un disseny especialment adaptat als gustos d’un públic més jove. És una realitat que actualment existeixen escasses propostes al mercat vinícola, que s’adaptin a les necessitats contemporànies que demanda aquest tipus de públic.

El target"> de clients potencials definit per la marca és la generació Millennials">, joves que actualment estan a la franja de 25 als 45 anys, i que representen el 25% de la població de consumidors de vi a l’Estat espanyol.

FRIZZ 5.5, dos vins d’agulla baixos en alcohol

El primer llançament que protagonitza Codornew és FRIZZ 5.5, dos vins blancs de bombolla espurnejant (frizzante), de baixa graduació alcohòlica (5.5% vol.) i aromes florals, la qual cosa els atorga la idoneïtat de maridar amb qualsevol plat i moment del dia.

A diferència de la majoria de productes baixos en alcohol del mercat, FRIZZ 5.5 s’obté a partir de vins que han fermentat íntegrament, donant com resultat un producte amb aromes més intenses i de major cos. Per aconseguir el producte final, FRIZZ 5.5 passa per un acurat procés de desalcoholització que permet baixar el grau d’alcohol, bo i mantenint íntegres les propietats del vi, així com per una segona fermentació abans d’embotellar, que origina de forma natural les fines bombolles.

El FRIZZ 5.5 surt al mercat en dues versions 100% monovarietals: verdejo i albarinyo, aquesta última considerada una versió inèdita al món. Tots dos estan ja disponibles als principals punts de venda de l’Estat espanyol, a un preu de 7,50€.

El FRIZZ 5.5 Albarinyo, segons el celler, “és, potser el varietal més escàs i cobejat d’Espanya, elaborat en vinyes pròpies de Codorníu. Increïblement aromàtic amb notes a albercoc i cítrics com l’aranja. L’equilibri perfecte entre dolçor i acidesa”.

El FRIZZ 5.5 Verdejo, segons el comunicat és “un dels varietals espanyols més venuts del món. Refrescant, molt agradable, i de llarg record afruitat, d’aromes intenses de poma i amb notes cítriques”.

Aquests dos nous productes no reben la consideració legal de vins, atès el seu baix contingut en alcohol, així que en cap dels dos casos no estan emparats per cap denominació d’origen.

Es preveu que Codornew aculli diversos llançaments anuals per al mercat intern i l’internacional, la qual cosa representaria en cinc anys el 25% de la facturació global de la marca, permetent conquistar una mitjana de 2,8 milions de consumidors” assenyala Javier Pagés, director general del grup Codorníu Raventós, i afegeix que “en línia amb la campanya global que es va presentar aquest any, a Codorníu anem més enllà de les convencions, estem en un punt d’inflexió, volem portar la nostra marca a un terreny fins ara desconegut”.

Nou comentari