Disseny per vendre l’enoturisme

El xef Oriol Llavina crea un menú inspirant-se en l’exposició Tast de Vinseum

Vinseum i restaurant MerCat ofereixen un “pack” que inclou una entrada per visitar el Museu, una copa gravada i un menú degustació especial al restaurant MerCat.

El menú ha estat creat pel xef Oriol Llavina (restaurants El cigró d’or i MerCat) tot inspirant-se en l’exposició Tast de Vinseum. Consta d’un aperitiu, tres plats i unes postres. Es pot triar un vi o un cava d’entre nou referències diferents procedents dels cellers Amics d’Honor del Museu.

Menú Vinseum es ven amb un “packaging” creat pel dissenyador gràfic Diego Feijoo. Es tracta d’una caixa on hi ha la copa, una còpia del menú, el llistat dels vins i caves que es podran degustar al restaurant i també un carnet que, a més de ser una entrada pel Vinseum, durant sis mesos permetrà gaudir d’avantatges a moltes altres activitats enoturístiques de la zona.

Menú Vinseum vol ser un paquet enogastronòmic atractiu pel públic de proximitat però també pel visitant turístic que podrà arrodonir la seva visita a la ciutat de Vilafranca tot regalant-se un dinar inspirat en la cultura del vi i una visita a l’exposició permanent “Tast de VINSEUM. Què hi ha en una copa de vi?”.

La proposta té un preu tancat de 35€ per persona. Menú Vinseum es podrà adquirir tant al Vinseum com al restaurant MerCat.


Intervenció a la façana del Vinseum amb el logo del 75è aniversari FOTO: VINSEUM

Nou comentari