Fins a 140.542 professionals han passat per Alimentaria 2010, xifra que supera en un 8% les previsions que hi havia abans de la inauguració. Així ho han explicat, satisfets, els organitzadors del saló.
Els organitzadors d’Alimentaria 2010 han mostrat la seva satisfacció pel que consideren un èxit, sobretot tenint en compte l’actual situació econòmica. Així, el saló revalida la seva condició de certamen de referència per al sector agroalimentari i la seva posició entre les tres fires alimentàries més importants del món, segons ha explicat Fira de Barcelona. Josep Lluís Bonet que és president d’Alimentària, de Fira de Barcelona i de Freixent, ha afirmat que “Alimentària ha constatat el vigor i l’energia del seu model firal, així com d’un sector estratègic per a l’economia del país”.
L’organització ha valorat positivament sobretot l’oportunitat de relació entre empresaris locals i internacionals. La internacionalització era una de les apostes d’aquesta edició d’Alimentaria, que ha incrementat un 30% el pressupost destinat a la promoció internacional.
L’altra qüestió en la què s’ha fet incidència és la reivindicació de la marca com un instrument fonamental per a la projecció de les empreses alimentàries, que ha protagonitzat el Foro Internacional de la Alimentación.
L’última edició de l’Alimentària va tenir 58.000 visitants FOTO: VADEVI.cat