El Club TR3SC estrena una nova àrea dedicada als vins catalans

El club de cultura oferirà als seus 34.000 socis diverses seleccions de vins i activitats enoturístiques Foto: VADEVI.cat

A partir d’avui, el Club TR3SC incorpora a la seva oferta de propostes culturals una nova àrea de continguts dedicada al vi fet a Catalunya. La nova àrea del TR3SC centrarà la seva activitat en la organització d’activitats relacionades amb la cultura del vi.

Així, els socis del TR3SC podran participar en escapades enoturístiques, visites guiades a cellers, cursos d’iniciació i especialització als tastos de vins, sessions de maridatges culturals i, per celebrar l’inici de l’àrea, el socis podran participar en una verema a la conreria d’Scala Dei, al Priorat.

A més, el club de cultura oferirà als seus 34.000 socis diverses seleccions de vins, elaborades per experts, que es diferenciaran de la resta de col·lectius similars per la seva singularitat.

Amb aquesta nova àrea, el Club TR3SC integra un element essencial de la cultura a Catalunya com és el vi i el patrimoni cultural que l’envolta.

Sobre el Club TR3SC

El Club TR3SC és una iniciativa del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Iberautor, Prometeatre, Telentrada, “El Periódico”, Abacus Cooperativa i la Federació Llull, i compta amb la col·laboració de ServiCaixa.

El club treballa per a dos públics determinats: els seus socis i els agents culturals de Catalunya. Als socis els ofereix informació detallada de l’oferta cultural a través dels seus mitjans i avantatges econòmics o d’exclusivitat per accedir-hi. Als agents culturals els ofereix una plataforma de comunicació multimèdia potent per promocionar la seva activitat i una plataforma promocional per incentivar la venda. Engegat el 23 d’abril del 2006, el club ja té gairebé 34.000 socis i una presència permanent als mitjans de comunicació que inclou espais a TV3, el Canal 33, el Canal 3/24, Catalunya Ràdio, iCatfm i “El Periódico”, juntament amb una revista bimestral i una plataforma de comunicació en xarxa.

Nou comentari