VadeVi
El DAR impulsa la seva presència a les xarxes socials
  • CA

El Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR) ha impulsat aquest estiu la seva presència a les xarxes socials amb l’objectiu de fomentar un nou espai de connectivitat entre l’administració i la ciutadania. El Departament articula la seva presència d’acord amb la Guia d’usos i estils a les xarxes socials de la Generalitat de Catalunya, fomentant així unes pautes comunes per al conjunt de l’Administració catalana. Gràcies a Facebook i Twitter, la ciutadania, i en especial el sector agroalimentari, pot rebre informació sobre les propostes i iniciatives del DAR, i també fer comentaris i aportacions sobre aquestes i altres actuacions.

El DAR ha posat en marxa una pàgina al Facebook, un perfil a Twitter, un canal Youtube i un compte a Flickr.

Al Facebook del DAR (http://www.facebook.com/agriculturacat) es pot trobar informació i fotografies de jornades, sessions i congressos d’interès agroalimentari organitzats pel DAR o altres institucions. També es difonen vídeos i articles periodístics que puguin ser d’interès per a les persones vinculades al sector agroalimentari. En poc més d’un mes, aquesta eina compta amb més de 100 amics.

Twitter (http://www.twitter.com/agriculturacat) és útil per conèixer la realitat més immediata del DAR i facilitar la comunicació del que està passant en el mateix moment. També són prop d’un centenar els seguidors del DAR a Twitter.

El DAR també disposa d’un canal propi a Youtube (http://www.youtube.com/agriculturacat) i Flickr (http://flickr.com/photos/agriculturacat) on es difonen vídeos i fotografies sobre actes del conseller o del sector agroalimentari.

Tàstum, a les xarxes socials
Amb l’objectiu de promoure la tercera edició del Tàstum, Fòrum Agroalimentari de Catalunya, s’han obert comptes a Facebook, Twitter i un bloc sobre la jornada (http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/tastum/#). En el bloc, es poden visualitzar vídeos d’alguns dels premiats, que rebran el guardó Tàstum el pròxim 18 d’octubre en una gala al Teatre Nacional de Catalunya. Durant les pròximes setmanes, es dinamitzaran els diferents canals amb debats i reflexions sobre la potencialitat del sector agroalimentari i el foment de les xarxes de proximitat, entre d’altres qüestions.

Paral·lelament, el DAR també impulsa els portals RURALCAT, la comunitat virtual agroalimentària i del món rural a Internet, i ALIMENCAT. Precisament, RURALCAT té més de 12.000 inscrits, i una presència destacada a les xarxes socials.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa