VadeVi
El Grup Peralada va créixer un 1’8% durant el 2009 amb 36 milions d’euros de facturació
  • CA

El Grup Peralada va facturar 36,4 milions d’euros el 2009, un 1,8% més, amb la venda de vins i caves dels seus cellers Caves del Castell de Perelada, Caves de l’Empordà, Casa Gran del Siurana i Cims de Porrera, així com amb una selecció de marques no pròpies de vins, destil·lats, begudes no alcohòliques i productes d’alimentació.

En el seu conjunt, les vendes de vins i caves del celler Castell de Perelada van augmentar un 2,3 i un 1,1%, respectivament, uns resultats que el grup ha qualificat d’ “excel·lents”. Ha estat especialment rellevant el creixement dels vins negres, d’un 3,4%, per la “gran acceptació” que van tenir els nous Castell Perelada 3 Finques i 5 Finques, llançats al mercat a mitjans d’any, segons ha informat l’empresa.

També ha estat rellevant la positiva evolució de les vendes dels vins d’agulla d’un altre dels cellers del grup, Caves de l’Empordà, productora d’algunes de les marques de més notorietat del país, com Blanc Pescador i Cresta Rosa, amb un 3,6% de creixement. Amb aquesta xifra, Caves de l’Empordà va reforçar el seu lideratge del mercat de vins d’agulla.

Alhora, es van consolidar les vendes del projecte del Grup Peralada a Priorat, i en concret les de Casa Gran del Siurana, elaboradora de Cruor i Gran Cruor, que van créixer un 13% el 2009.

Tenint en compte l’actual situació econòmica, la firma, que ven el 15% de les seves ampolles a 41 països, fa un balanç “francament positiu” de l’exercici 209.


Un dels tastos del Grup Perelada a Barcelona el maig FOTO: PERELADA

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa