VadeVi
El Penedès aposta per les noves tecnologies per vendre el patrimoni vitivinícola de la comarca
  • CA

Les Caves Freixenet a Sant Sadurní d’Anoia han acollit la presentació del Pla d’accions del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès -Enoturismepenedès- per al 2011. Amb la presència de més de 80 representants d’empreses, s’han donat a conèixer les accions que durà a terme l’entitat per continuar potenciant la comarca com a destí de referència.

La creació i comercialització de productes enoturístics, la qualitat i l’aposta per les noves tecnologies i les noves eines de comunicació, seran els eixos fonamentals de l’entitat per aquest 2011.

Durant aquest 2011 es reforçarà la comercialització de la seva oferta (amb més de 80 propostes) tant a turisme de proximitat com a nivell internacional. En aquest sentit, acords amb tour-operadors de creuers, la presència directa en fires i workshops, o la organització de viatges al territori per a periodistes i prescriptors, buscaran donar a conèixer i comercialitzar els recursos.

La formació dels membres del club es l’altra aposta fonamental de l’entitat, perquè Penedès continuï sent sinònim de destinació enoturística de qualitat. Es duran a terme diverses sessions formatives en promoció i es continuarà motivant i donant suport a les empreses de serveis turístics de l’Alt Penedès perquè siguin reconegudes amb el distintiu de qualitat SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació).

La tercera via d’accions de l’entitat per al 2011 serà la comunicació, amb una clara aposta per a les noves tecnologies i les noves eines de internet. Mensualment s’envia un newsletter, en català, castellà i anglès, amb propostes per realitzar durant el mes i un newsletter intern per als membres del club.

També s’han editat diversos materials promocionals, com el mapa d’enoturisme, amb tots els establiments i recursos que formen part del club, la guia Amb Gust o la Guia Turística de l’Alt Penedès.

En relació amb les noves tecnologies, s’han presentat darrerament “Enoturismepenedès al teu mòbil”, la plataforma que permet accedir a tota la informació i oferta turística del territori completament actualitzada a través del mòbil.

Respecte la creació d’ofertes turístiques en el territori, s’han presentat diferents iniciatives com el “Miravinya”, un projecte que dotarà a l’Alt Penedès de diferents miradors naturals, o els Camins del Vi i el Cava que pretén promocionar el senderisme entre vinyes.


Presentació Pla d’Acció del Penedès FOTO: Enoturismepenedès

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa