VadeVi
El Penedès escull nou logotip amb els vots dels internautes
  • CA

El Consell Regulador de la DO Penedès vol fer partíceps tots els viticultors, enòlegs, sommeliers i públic en general en l’elecció d’un nou logo per a la denominació d’origen.

El nou Pla Estratègic, que està en marxa des de principis d’any, estableix que el Penedès ha de renovar la seva imatge i, per tant, el logotip. Al setembre es va iniciar el procés per escollir-ne un de nou, un procés que acabarà aquest cap de setmana. “Vam demanar a les millors empreses especialistes que ens fessin una proposta”, explica el director de la DO Penedès Josep Ribas, “i de les sis propostes que teníem en vam escollir dues”.
[[frase]]
Les finalistes són les presentades per les empreses de comunicació Grupo Bassat Ogilvy i McCann Eriksson. Les dues propostes, que substituiran la silueta d’una ampolla amb les paraules “Penedès, Denominació d’Origen”, pretenen reflectir els pilars fonamentals de la DO: diversitat, qualitat, cultura del vi, territori, turisme.

Fins el 24 d’octubre
Tothom qui ho vulgui pot escollir quina prefereix votant a través de la web de la DO Penedès. De moment, 1500 persones ja han participat en el procés, però el Consell Regulador confia que hi hagi més participació ja que encara queden uns dies abans que es tanquin les votacions. El termini acaba el proper 24 d’octubre i la primera setmana de novembre es comunicarà quin serà el nou logotip de la DO Penedès en un acte a Barcelona, segons ha explicat Ribas.

Els participants entraran en el sorteig d’un cap de setmana d’enoturisme, que consistirà en dues nits d’hotel per a dues persones amb visita a cellers.


Les dues propostes finalistes són obra de Bassat Ogilvy i McCann Eriksson FOTO: VADEVI.cat


El nou logotip substituirà la silueta d’una ampolla amb el text “Penedès, Denominació d’Origen” FOTO: VADEVI.cat


Es pot votar el logo a través de la web de la DO Penedès FOTO: VADEVI.cat

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa