Els representants del sector surer han decidit sumar esforços per valoritzar el tap de suro Foto: VADEVI.cat

Els representants de les associacions i institucions del sector surer europeu han decidit sumar esforços per dur a terme una campanya de comunicació al mercat espanyol per tal de valoritzar el tap de suro. La presentació del compromís per part de totes les institucions sureres europees va tenir lloc a l’Hotel Sant Roc de Calella de Palafrugell, en el marc d’una jornada de treball i primera trobada de tots els representants implicats en la campanya de comunicació.

La jornada va servir per reunir el Comitè d’Honor format pels presidents de les institucions representades en el projecte, amb la presència del Subdelegat del Govern de l’Estat a Girona com a representant del Ministeri d’Indústria de Madrid; i el Comitè Executiu compost pels responsables de màrqueting i comunicació d’aquestes entitats, amb la finalitat de definir l’estratègia i escollir l’agència de comunicació que portarà a terme la iniciativa per tal de donar valor al tap de suro en el mercat espanyol.
La campanya de comunicació al mercat espanyol cerca incidir sobre diversos públics: prescriptors i líders d’opinió, mitjans de comunicació, entorn vitivinícola (bodegues, consells reguladors), ONG’s, superfícies comercials i consumidor final. El pressupost global és de 300.000 euros finançat en un 50% a través del Ministerio de Industria i la resta per les entitats signants a l’acord. La imatge que definirà la campanya serà el logotip internacional de suro: CORK MARK.
En la iniciativa es plantejaran una sèrie d’accions, tant en l’àmbit dels mitjans tradicionals com en els mitjans online amb especial incidència en les xarxes socials, per tal d’arribar als diferents públics clau per assolir els objectius fixats.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa