Els estrangers es van acostar a Cambrils, entrada al país del vi

Un total de 5.500 tastos de vi i cava i 2.900 tapes, centenars de tastos d’oli i de crema de galeres de la Confraria de Pescadors han estat les xifres d’un cap de setmana dedicat al maridatge de gastronomia i enoturisme

Més de 3.500 persones van passar pel Parc del Pescador per participar en els tastos de vins i caves, i de les degustacions gastronòmiques preparades per vint-i-tres restaurants cambrilencs.

Quinze cellers i empreses distribuïdores de les cinc DO del País del Vi (Conca de Barberà, Montsant, Tarragona, Terra Alta, Priorat) es van donar cita a Cambrils per donar a conèixer entre el públic resident i el turista, els seus vins i caves.

Entre d’altres activitats, cal fer esment del gran interès dels participants en els dos tastos guiats, conduits pel President de l’Associació de Someliers, Manel Subirà. Els assistents van poder gaudir d’un tast de vins blancs i el segon de vins negres, que van omplir les dues tardes al 100% la capacitat de l’auditori.

Un dels elements diferenciadors de la mostra de Cambrils ha estat la gran afluència de visitants estrangers a la mostra, majoritàriament francesos i alemanys, a més de turistes de la zona de corredor de l’Ebre, de Vitòria, Pamplona, Saragossa, que han aprofitat el cap de setmana llarg per passar uns dies a Cambrils.

Un total de 5.500 tastos de vi i cava, 2.900 tapes preparades pels restaurants sobra la marca Cambrils, Cuina, i centenars de tastos d’oli de la Cooperativa Agrícola de Cambrils i de crema de galeres de la Confraria de Pescadors han estat les xifres d’un cap de setmana dedicat al maridatge de gastronomia i enoturisme.

En paraules del President de la Cambra de Reus, Isaac Sanromà, ha servit per “avalar una vegada més la feina intensa i constant que la corporació està realitzant en benefici del sector del vi. Una línia estratègica que ens està permetent revitalitzar el mercat de proximitat a l’hora d’augmentar les vendes. Una feina que, a més, està aconseguint el reconeixement dels nostres cellers.”

L’esdeveniment, organitzat pel Patronat de Turisme de Cambrils, amb el suport i col·laboració de la Cambra de Comerç de Reus, de l’Associació del País del Vi i del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, va oferir també un esmorzar típic mariner, animació infantil i l’actuació dels timbalers cambrilencs Cop de Cap, a més de 3 visites guiades al Museu Agrícola de Cambrils amb el desplaçament amb el trenet turístic.

Nou comentari