El Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès dóna a conèixer la marcaE noturismePenedès a Madrid Foto: Flick/Maria Rosa Ferré

El Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès dóna a conèixer la marca enoturismePENEDÈS durant tota aquesta setmana a la 32a edició de la Fira Internacional de Turisme Fitur, que se celebra a Madrid, des del 18 fins el 22 de gener (el cap de setmana estarà oberta al públic).

Fitur s’ha convertit en el punt de trobada dels professionals del turisme de tot el món amb l’objectiu de definir les aliances que marcaran el reptes empresarials de l’any vinent. Amb la seva presència en aquesta fira, les empreses del sector tenen l’oportunitat de trobar elements per dinamitzar i reforçar l’activitat turística amb projectes innovadors que els permetin donar resposta a les demandes més actuals del mercat.

A la fira d’enguany hi ha professionals del sector turístic que treballen amb oferta relacionada amb Àsia-Pacífic, Amèrica, el nord d’Àfrica, el Pròxim Orient, Àfrica del sud, i Europa.

EnoturismePENEDÈS, serà present a Fitur en 2 espais diferenciats, en primer lloc a l’espai de Turisme de Catalunya, on hi serà present tant entre la oferta dels membres del club de turisme gastronòmic, com dins l’espai de la marca Costa Barcelona, i paral·lelament en l’estand del Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient a través de Rutas del Vino de España. En aquests espais els visitants podran conèixer l’oferta turística del Penedès.

El Consorci de Promoció Turística fonamenta en la seva campanya de promoció a Fitur la difusió del Penedès com a destinació enoturística, les darreres novetats de l’aplicació per a mòbils SYNCTUR i les entrevistes amb agències de viatges especialitzades per reforçar la comercialització de l’ampli ventall de productes turístics que es promocionen des d’enoturismePENEDÈS.

Fitur va rebre l’any passat un total de 10.434 empreses de 166 països que hi van exposar els seus productes, i va registrar 209.260 visitants, entre professionals i públic. Aquestes dades van ser el resultat de la confiança generada davant la tendència de recuperació de la indústria turística. Aquestes xifres, juntament amb els 7.726 periodistes de 59 països que van assistir a Fitur el 2011, confirmen aquesta cita com una oportunitat única per convertir l’oci en negoci i el negoci en desenvolupament per a les destinacions que acullen els milions de passatgers que viatgen cada any arreu del món.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa