VadeVi
FALTA ACABAR! TRUCAR A HEROSKI Caprabo augmenta un 50% els productes catalans en la seva xarxa de supermercats per a promocionar-los

HEROSKI
Iosu Sanz: iosusanz@eroski.es

Telèfon: 946 211 934 / 917 862 558

Ainara Zarraga: ainara_zarraga@eroski.es

Telèfon: 946 211 935

La cadena de supermercats Caprabo ha posat en marxa una campanya de promoció dels productes catalans destinada a potenciar el consum d’articles d’alimentació de segell català. La iniciativa té 450 referències de productes catalans, un 50% més que les de la campanya del 2008.

Segons ha informat la companyia, la campanya, que té com a lema ‘Caprabo et porta a casa el que té de millor la nostra terra’, ha començat en els 264 supermercats que té a Catalunya amb descomptes d’un 20% de mitjana.

Amb aquesta iniciativa, Caprabo espera repetir l’exitosa passada campanya, quan va incrementar les vendes d’aquests productes en un 30%. La cadena, participada per Eroski, els socis fundadors i La Caixa, nodreix aquesta campanya d’articles catalans de més d’un centenar de proveïdors.

Caprabo i el vi
La cadena ha recordat que prova del seu compromís amb el sector productiu català és que Caprabo ha estat triada per comercialitzar en exclusiva la carn de vedella catalana amb el distintiu ‘Provedella’ i que és l’únic comerç que distribueix Vi Solidari, un projecte de la Cooperativa Cellers Unió per comercialitzar lots de vi i destinar-ne una part dels beneficis a finançar projecte educatius del Casal d’Infants del Raval.

Alhora, Caprabo destaca que la seva aposta pels productes de la terra es tradueix, a tall d’exemple, amb la venda en la seva xarxa de la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa