VadeVi
Freixenet continuarà venent Prosecco aquest Nadal per la bona acollida del producte
  • CA

Pedro Ferrer (Freixenet) i Andreas Brokemper (Henkell)
Pedro Ferrer (Freixenet) i Andreas Brokemper (Henkell) | Freixenet

!–akiadsense–>

El recent desembarcament del grup alemany Henkell a Freixenet, amb un 50’67% del capital, pretén teixir una aliança en la qual ambdues companyies potenciïn les seves sinergies i presència en mercats amb l’objectiu d’aconseguir el 10% de quota de mercat mundial de vins espumosos el 2025, enfront del 8% actual.

En una trobada aquest dimecres per donar detalls de la nova Freixenet, els consellers delegats de la companyia, Pedro Ferrer i Andreas Brokemper, han explicat l’estratègia de la companyia. L’aliança d’Henkell, que pertany al grup Oetker, amb la companyia elaboradora de cava pretén consolidar un lideratge internacional i, amb el focus en els escumosos, l’objectiu és sobrepassar els 300 milions d’ampolles l’any.

Tots dos directius han insistit que l’entesa entre els dos productors té una visió a llarg termini, que són complementaris en molts països i que ja s’està treballant per unir equips i cultures corporatives.

Els vins tranquils en revisió

Segons ha especificat Pedro Ferrer, la prioritat del grup serà, per aquest ordre, les marques Freixenet, Mionetto i Henkell, centrant-se en els escumosos. En aquest sentit, Ferrer ha explicat que en conseqüència amb aquesta línia estratègica altres segments estan en revisió, com són els vins tranquils i de taula, i es contemplarà arribat el moment reduir inversions.

D’altra banda, Ferrer no preveu cap reestructuració d’ocupacions després de l’aliança amb Henkell, alhora que remarca la complementarietat d’ambdues companyies. Tot i això, Brokemper ha afegit que es treballa per combinar ambdues estructures, país per país on operen, i cada any s’avaluarà el que sigui necessari per ser més eficients i productius.

Un any més Proseco Freixenet

Durant la trobada, Ferrer ha avançat que aquest Nadal Freixenet vendrà prosseco“> amb la seva marca al mercat espanyol, després que les vendes obtingudes hagin anat molt millor del previst. Segons ha destacat el conseller delegat de Freixenet, es consumeix més entre un públic més jove, sobretot als Estats Units.

“És una gran oportunitat”, ha reiterat Brokemper, confiat del potencial d’aquest producte, que a Espanya podria comercialitzar-se a un preu d’uns 12 euros.

Aquest decisió ja va crear controvèrsia en el seu moment, per la competència que aquests escumosos italians suposen pel Cava, el sector del qual està vivint un moment convuls.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: carlota33 a octubre 18, 2018 | 11:44
    carlota33 octubre 18, 2018 | 11:44
    doncs Prosecco o cava en aquesta colla els hi comprarà sa tieta la coixa!

Respon a carlota33 Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa