VadeVi
Freixenet decideix repetir l’spot de les noies de Gemma Mengual per la crisi
  • CA

Si Freixenet acostumava a sorprendre el públic amb una campanya publicitària cada nadal més espectacular que l’anterior, aquest any no serà així. Per primera vegada ens els prop de 40 anys que la marca realitza aquestes produccions, Freixenet ha decidit repetir l’spot de l’any anterior. El motiu principal ha estat la crisi econòmica i la necessitat d’aplicar “criteris de racionalitat”. El director de comunicació de Freixenet Pere Bonet, ha assegurat durant la presentació de la campanya que “no és una decisió trista, sinó responsable” i que “l’any no està per superproduccions, el mercat en general està en una època dura”. D’altra banda, i en relació en com el públic podria rebre la notícia d’una gran inversió publicitària, ha afegit que “no és un any per ostentar més enllà del que és necessari”.
[[frase]]
A banda de la crisi econòmica, Bonet ha justificat la decisió explicant que “la campanya passada va ser rodona”. Ha assegurat que l’estudi post-publicitat que la marca fa cada any per valorar la campanya, va situar la del 2008 com la millor i les noies de l’equip de natació sincronitzada de la selecció espanyola, com les millors bombolles que mai hagi tingut Freixenet. D’altra banda, Bonet ha destacat els premis rebuts per l’spot i el fet que el Museu d’Art Reina Sofia hagi decidit incorporar-lo en l’apartat de comunicació audiovisual.

Algunes novetats
Així doncs, aquest nadal es tornarà a veure l’spot protagonitzat per Gemma Mengual i tot l’equip de natació sincronitzada, exactament el mateix que l’any passat però amb una petita diferència: el brindis final. Els responsables de Freixenet ha explicat en roda de premsa que es tornarà a rodar de nou per fer-lo diferent.

D’altra banda, i com a complement a l’spot “El Color de la Reserva”, Freixenet presentarà un documental sobre l’equip de natació sincronitzada i la seva experiència durant el Campionat Mundial de Roma en què aquest estiu van guanyar 7 medalles i van fer el rècord per a un equip de l’Estat Espanyol.

“No s’assembla a res que ja s’hagi vist abans, ni pel que fa a les esportistes ni respecte al que hagi fet Freixenet abans”, ha explicat el reponsable de Freixenet Àlex Martínez. El documental, del realitzador Jorge Palomar, es podrà veure a través de la web de Freixenet. Rodat durant el mundial, el documental vol transmetre el que van viure i sentir les nadadores.

Segons ha explicat Pere Bonet, el documental és un “homenatge” a l’equip de natació sincronitzada que, ha dit, simbolitzen el que perseguim amb el nostre cava: saber fer, esforç i voluntat de ser el número u.


Gemma Mengual i l’equip espanyol de natació sincronitzada en una imatge de l’spot de Freixenet FOTO: FREIXENET

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa