Part de les instal·lacions del celler Codorniu s’han cremat la matinada de divendres a dissabte. El foc a aquestes instal·lacions de Sant Sadurní d’Anoia s’ha declarat cap a dos quarts de tres i s’han desplaçat fins al lloc de l’incendi una vintena de dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat, que a les 05.30 hores ja donaven el foc per controlat.
L’incendi, que segons fonts de Codorníu, hauria pogut iniciar-se a causa d’un curtcircuit, ha afectat uns 5.000 metres quadrats de dues de les naus que formen part d’un complex més gran. Una nau de 50×20 metres on hi havia maquinària i l’altre, que s’utilitza de magatzem d’ampolles i de logística, de 100×50 metres. El sostre d’aquesta zona de la nau s’ha col·lapsat i ha cedit.
Cal destacar que cap persona ha resultat ferida. En el moment de l’incendi a les instal·lacions només hi havia el vigilant amb la qual cosa no ha estat necessari fer cap desallotjament.