Internet pot representar pels cellers una bona oportunitat de negoci?

La Fundació puntCAT organitza una jornada sobre viticultura i internet per analitzar fins a quin punt les TIC poden representar una oportunitat de negoci pels cellers. És la primera d'un seguit de jornades per analitzar el paper d'internet en diferents sectors econòmics de Catalunya

La viticultura i els models de negoci a Internet. Aquest és el nom de la jornada que la Fundació puntCAT ha organitzat per al proper 30 de març. És el punt de partida d’un seguit de jornades Punt.xPunt. que pretenen analitzar com poden les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) convertir-se en una oportunitat de negoci per a diferents sectors. El tret de sortida el donarà el sector viticinícola, un dels més desiguals en l’accés a les noves tecnologies. Mentre que milers d’aficionats tasten, valoren i puntuen els seus vins preferits a través de blogs personals, molts cellers -sobretot els petits- no tenen pàgina web o, si la tenen, no la tenen al dia i no en treuen tot el suc.

Per parlar de les oportunitats de negoci que pot representar internet pels cellers, la Fundació puntCAT ha convidat promotors de diferents iniciatives com Sergi del Campo, fundador de Vinalium i Àlex Duran, fundador de Sommelier Alumni. D’altra banda hi haurà també experts en marques, models de negoci, estratègia digital i posicionament.

La jornada es farà el proper 30 de març a l’Auditori AXA Winterthur de Barcelona a partir de les 9:15h, i acabarà al migdia amb un tast de vins.

Nou comentari