L’Associació País del Vi impulsarà l’enoturisme a la província de Tarragona

Les cinc denominacions d'origen tarragonines i les tres cambres de comerç comencen a treballar conjuntament per impulsar el sector. Preparen una pàgina web que serveixi com a canal de relació entre tots els agents

Gestionar de manera integradora el producte enoturístic que ja existeix a la província de Tarragona és el principal objectiu de l’Associació País del Vi, que després d’haver estat presentada en societat a principis de l’any passat i després d’un any de molt poca activitat, agafa un nou impuls amb la creació d’una Oficina tècnica ubicada al Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci a Vila-seca.

“No és un projecte enfocat a crear producte sinó a ordenar el territori, es tracta de desenvolupar un projecte enoturístic que englobi tota la província”, explica el tècnic Jordi Llaveria, que juntament amb el gerent LLuís Pujol durà a terme el projecte. Justament per aquesta voluntat integradora és tant rellevant la participació de les tres cambres de comerç del territori (Reus, Tortosa i Valls) i les cinc denominacions d’origen (Conca de Barberà, Montsant, Priorat Tarragona i Terra Alta). A més també hi col·labora la Facultat de Turisme de la Universitat Rovira i Virgili.

Després d’haver aprovat el pressupost i el disseny de la imatge corporativa a l’última assemblea general el passat mes de març, els primers passos de l’associació seran la creació d’un pàgina web que serà el canal de comuniació i de relació entre tots els agents implicants en el sector enoturístic i la creació d’un servei d’atenció als empresaris dels àmbits vitivinícola i turístic a través de l’Oficina tècnica de l’Associació País del Vi. D’entrada es recolliran les necessitats i idees d’aquests sectors per poder dur a terme el conjunt d’actuacions previstes al Pla de Treball de l’associació.


L’Associació País del Vi es va presentar públicament el gener del 2009 FOTO: DO TARRAGONA


Logo de l’associació País del Vi FOTO: ASSOCIACIÓ PAÍS DEL VI

Nou comentari