L’Observatori del Vi posa en marxa deu projectes per a millorar el coneixement del consumidor

La OEMV explica que es tracta de recopilar, analitzar i difondre tot allò que crei un coneixement més extens del consumidor i dels diferents canals i mercats del vi

L’Observatori espanyol del Mercat del Vi (OEMV) ha posat en marxa deu projectes amb la fi de millorar el coneixement del consumidor del vi tant a l’estat espanyol com a l’estranger, segons ha informat la fundació.

Segons ha destacat el OEMV, es tracta de recopilar, analitzar i difondre tot allò que redundi en un coneixement més extens del consumidor i dels diferents canals i mercats del vi a l’Estat i en el món.

La fundació ha recordat la seva labor de presentació durant el 2008 davant les comunitats autònomes, els Consells Reguladors i els empresaris del sector, amb visites a València, Navarra i a l’Institut del Cava, també ha assegurat que aquestes reunions seguiran durant el 2009 per tot l’Estat espanyol amb l’objectiu d’estimular el debat sobre les diverses maneres de promoció.

Alguns dels projectes que ja s’estan realitzant son els relatius als “Joves i el vi”, “El vi en la restauració espanyola” o “Millora del valor de les vendes del vi amb especial atenció a l’evolució del Cas València”.

Igualment, entre els ja contractats es troben alguns estudis sobre hàbits de consum com “Mercats claus per al vi espanyol: base de dades de vendes als principals mercats”, “Segmentació del consumidor a Espanya per les seves actituds respecte al vi: Genoma espanyol” o “Usos i actituds del consumidor respecte del vi blanc a Espanya”.

Per últim, el OEMV ha assegurat que entre els seus objectius per el proper any destaca la filtració, la recopilació, l’anàlisi i la difusió de la informació que pugui transformar-se en vàlids coneixements per a millorar la promoció del vi espanyol.


Logo Observatori Espanyol del Mercat del Vi


Nou comentari