L’Observatori Espanyol del Mercat del Vi (OEMV), organisme que té com a objectiu fomentar l’adaptació de les empreses vinícoles espanyoles als mercats interior i exterior, ha estrenat lloc web. La nova pàgina ofereix a l’usuari una organització més dinàmica dels continguts: informes, projectes, llibres, estadístiques etc., així com una navegació més intuïtiva, la qual millora la recerca d’informació dins de la pàgina.
Entre les noves funcionalitats de la pàgina destaca la possibilitat de comprar on-line tots els informes elaborats per l’OEMV, els quals cobreixen una gran quantitat de mercats i ofereixen a les empreses informació molt útil a l’hora de comercialitzar els seus productes en diferents canals. D’altra banda, la web www.oemv.es integra en el seu espai l’accés als respectius comptes d’aquest organisme en les xarxes socials Twitter i Facebook, així com a la tecnologia RSS, que permet a l’usuari seguir de manera còmoda les actualitzacions que es produeixin a la pàgina.
Per qüestions relatives a la Llei de Protecció de Dades, els usuaris que ja s’havien registrat en l’antic portal hauran de tornar a fer-ho de nou per tenir accés a les informacions del OEMV