La bagenca Vinthink i els primers caves 2.0

Castelo de Pedregosa i Vinthink, col·laboren en el màrqueting 2.0 en els vins i Caves

L’etiqueta del cava Castelo de Pedregosa amb el codi QR. Foto: Vinthink

Les Caves Castelo de Pedregosa pugen al tren del màrqueting 2.0 on el consumidor agafa protagonisme mitjançant l’eina del codi QR a les seves etiquetes, convidant-los a interactuar dins de Vinthink, la xarxa social dels apassionats del vi.

Mitjançant la utilització del codi QR, l’usuari no només accedeix a la fitxa del cava sinó que també pot valorar-lo i recomanar-lo als seus amics dins de la xarxa. Una manera desenfadada d’interactuar amb el producte.

Des de Vinthinks recorden que “fer que els mateixos consumidors siguin els prescriptors de la teva marca és vital, ja que actualment un 90% dels consumidors valoren molt més les recomanacions d’amics i coneguts”.

Tot això, és el què es coneix com a màrqueting participatiu o 2.0, on qui té la última paraula és el consumidor.

Nou comentari