VadeVi
Dues animacions d’inspiració modernista per a la campanya nadalenca de Codorníu
  • CA

Codorníu ha presentat la seva nova campanya de comunicació internacional, creada pel jove il·lustrador Conrad Roset. L’artista reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que en 1898 va revolucionar el món de la publicitat de la mà d’artistes com Casas, Utrillo i Sunyer entre d’altres. “Es un honor per a mi tenir l’oportunitat de continuar aquesta tasca”, ha comentat en el decurs de la presentació.

La campanya d’aquest 2015 segueix centrada en el lema “Som Codorníu, des de 1551” que l’any passat va reforçar internacionalment la personalitat de la marca com a pionera del cava, innovadora i propera. Segons Mar Raventós, presidenta del Grup Codorníu, amb aquesta frase fan públic l’orgull de la seva tradició “no hi ha cap més empresa que ho pugui dir” ha explicat.

Xavier Pagès, director general de l’empresa, ha incidit en el fet de convertir qualsevol moment en un instant especial, obrint el seu consum més enllà de les celebracions convencionals. A més, ha dit que la campanya “transmet tots els valors que han acompanyat a la companyia durant els seus gairebé 500 anys d’història i que s’identifiquen amb una manera de ser mediterrània, espontània, artística, modernista, i autèntica”.

La proposta artística de Roset es compon de dues peces principals amb un mateix fil conductor, una de tendència purament modernista per al cava Cuveé 1872 i l’altra més subtil i femenina per a l’emblemàtic Anna de Codorníu.

La campanya ha estat creada per l’agència creativa SCPF i es llançarà al mateix temps en múltiples països al voltant del món, amb previsions de registrar més de 420 milions d’impactes, començant a partir del 3 de desembre en televisió i amb un fort desplegament als canals digitals.

Segons ha afirmat Xavier Pagés: “amb la campanya de Nadal esperem consolidar el creixement de Codorníu per sobre del mercat, en un moment en el qual es concentra més del 30% de les vendes” i ha afegit que “un any més presentem molt més que un espot nadalenc, volem portar la marca Codorníu més enllà de les convencions, 2015 ha estat l’any de la recuperació del cava, i ha situat a Codorníu al capdamunt”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa