La Cooperativa Falset Marçà estrena web

El celler de la DO Montsant culmina amb la nova pàgina la seva àmplia presència a les xarxes socials

www.la-cooperativa.cat i completa així el seu desplegament a les xarxes socials que va començar el febrer de 2011 amb l’obertura de la botiga digital www.etim.cat i una desena de comptes a les xarxes socials amb la voluntat d’apropar-se al consumidor i trobar canals de comunicació alternatius a l’off line.

L’aposta per la venta de proximitat ha estat en els últims anys una prioritat per a la Cooperativa Falset Marçà, és per aquest motiu que s’ha fet una aposta pel món digital tot coincidint amb l’any del centenari, suposant aquest un punt d’inflexió per al celler i el seu pas a la modernitat.

El web presenta de manera clara, senzilla i directa l’oferta de productes del celler de la DO Montsant: vins, vermuts, dolços, rancis i olis. Tots els productes elaborats a la Cooperativa estan referenciats a la pàgina, així com la filosofia dels socis cooperativistes, la història del celler –que comença el 1912 a Marçà- i la descripció i localització de les agrobotigues físiques de Falset, Marçà i Cambrils.

Un apartat destacat del web és l’aposta per l’enoturisme, amb les visites teatralitzades per una banda, i les activitats que s’organitzen amb altres agents del territori per ampliar l’oferta enoturística al Priorat. D’entre les activitats més innovadores que s’han posat en marxa i que tenen visibilitat al web, hi ha els tastos a domicili tant a l’àrea de Tarragona com a Barcelona, que s’han estrenat enguany amb l’objectiu de compartir vins de Falset Marçà i coneixements en un entorn amable, com pot ser el domicili particular o d’un amic.

El web també recull l’actualitat informativa que genera la Cooperativa Falset Marçà, permet als usuaris subscriure’s al butlletí digital del celler i accedir a la botiga on-line.

Presència a 10 xarxes socials

L’aposta pel social media ha estat també prioritària per la Cooperativa Falset Marçà amb l’objectiu de visibilitzar els seus productes, la seva manera de fer i els socis i treballadors. El celler de la DO Montsant ha estat pioner a desenvolupar una àmplia xarxa de comptes en què, amb regularitat, es va donant compte de l’activitat generada al voltant de l’elaboració dels vins.

Twitter

https://twitter.com/etimonline

Facebook

https://www.facebook.com/etimonline

Flickr

http://www.flickr.com/photos/etim_falset/

Foursquare

https://foursquare.com/v/botiga-de-la-cooperativa-falset-mar%C3%A7%C3%A0/4d7a0c9b78be5941cdd4ae70

Spotify

http://open.spotify.com/user/etimonline

Springpad

http://springpad.com/#!/etimonline

Delicious

https://delicious.com/etimonline

Issuu

http://issuu.com/etim-online

Pinterest

http://pinterest.com/etimonline/

Tumblr

http://etimcat.tumblr.com/

Nou comentari