Segons l’organització, “el Saló d’Alimentació per al Consumidor tornarà reforçat amb un projecte firal de més envergadura que li atorgarà més representativitat sectorial mitjançant la incorporació de noves línies de negoci”.

En les tres edicions precedents, Barcelona Degusta ha estat un producte firal d’èxit capaç de congregar cada dos anys a milers d’aficionats a l’alimentació i la gastronomia i amb un retorn positiu per als expositors.

Amb aquestes credencials, els responsables han decidit actuar amb prudència i realisme davant d’un calendari firal dens i davant de la menor capacitat inversora de les empreses expositores, tenint en compte a més que l’expositor de Barcelona Degusta es correspon amb petites empreses productores i elaboradores d’aliments , l’assistència al saló suposa un esforç econòmic “important i meritori”, destaca Francesc Carrió, director general d’Alimentaria Exhibitions. “Lluny de ser una notícia negativa suposa l’oportunitat de tornar al calendari firal renovats i enfortits “, subratlla Carrió.

La tercera edició del Barcelona Degusta va tancar les portes al març de 2009 amb bons resultats: 41.583 visitants, prop de 500 expositors, 20.000 m2 i més de 2.000 productes relacionats amb l’alimentació i la gastronomia. El saló va generar un volum de negoci per venda directa de producte proper als dos milions d’euros.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa