La DO Montsant ven 5000 ampolles en 15 dies gràcies a la campanya al Corte Inglés

El que més valora el Consell Regulador és l'impacte que ha tingut la campanya entre els ciutadans, amb 11.000 fulletons repartits entre els clients del centre comercial

Donar-se a conèixer entre els ciutadans per capgirar la tendència comercial en què els vins més consumits són els de fora de Catalunya, el Consell Regulador de la DO Montsant ha dut a terme una campanya de promoció juntament amb el Corte Inglés durant dues setmanes. El resultat són 5.000 ampolles venudes i 11.000 fulletons repartits entre els clients de El Corte Inglés, segons Gerard Amorós, gerent del consell regulador. Amorós assegura que el centre comercial “ha repetit dues o tres comandes a gairebé tots els cellers”, ja que funcionen amb comandes en ferm, és a dir, comandes mínimes d’entrada que si cal es tornen a repetir.
[[frase]]
En total, els clients dels cinc centres que El Corte Inglés té a Catalunya -quatre a Barcelona i un a Sabadell- han pogut tastar i comprar una trentena de vins de la denominació, que experts del Corte Inglés van seleccionar a partir de tastos i entrevistes personals amb els reponsables dels cellers. A més, s’han editat 11.000 fulletons amb informació detallada sobre els cellers i sobre els vins. “Només això ja és molt important per donar-nos a conèixer, perquè vol dir que la gent té a casa seva un fulletó amb tots els vins d’un celler, amb informació sobre la seva elaboració, el preu i les seves caracterítiques”, explica el gerent de la DO.

Amorós valora “molt positivament” la iniciativa i assegura que la intenció és tornar a fer alguna promoció similar de cara a l’any que ve, tant a Barcelona com a la resta de Catalunya. A més, explica que, tot i que encara no han parlat de repetir l’experiència amb els responsables del centre comercial, s’han mostrat “molt receptius i predisposats” a fer campanyes de promoció similars.

Un dels atractius pels cellers a l’hora de participar en aquesta campanya era la possibilitat d’esdevenir proveïdor fix del centre comercial. El consell regulador està recopilant informació dels cellers per saber quin és exactament el nombre d’ampolles venudes i si algun d’ells ha arribat a un acord permanent amb El Corte Inglés.


El Consell Regulador vol fer una promoció similar de cara a l’any vinent FOTO: DO MONTSANT


L’edifici del Corte Inglés a la plaça Francesc Macià de Barcelona FOTO: JORDI GARCIA


Els vins i cava de la DO Montsant han estat durant quinze dies en un lloc preferent als cinc Corte Inglés de Catalunya FOTO: DO Montsant

Nou comentari