VadeVi
La Marca España i el cava: «…sí, dimecres vam fer un brindis»
  • CA

L’Alt Comissionat de la Marca España, Carlos Espinosa de los Monteros, va ser dijous a Barcelona per convèncer a l’empresariat català de la necessitat d’adoptar la imatge espanyola a l’hora de promocionar-se arreu del món. Des del seu punt de vista, associar qualsevol producte fet a l’Estat a la imatge d’Espanya suposa un benefici per al producte en qüestió.

Preguntat per VADEVI.cat sobre la idoneïtat que sector del cava es presentés arreu amb la bandera de la Marca España, quan hi ha hagut un boicot espanyol al propi producte, va balbucejar: “Nosaltres promocionem el cava al màxim. És una de les begudes, junt amb el vi de Xerès, probablement més singulars i típiques d’Espanya. Per tant, en tota la promoció exterior, estem donant suport al cava.” />

Tot seguit, va explicar que una de les entitats que dóna suport a Marca España és el Foro de Marcas Renombradas, el president de la qual és José Luís Bonet, de Freixenet. Segons Espinosa de los Monteros, aquest és un clar exemple que el cava català veu bé la marca.

Lluny de respondre la pregunta, va acabar sentenciant: “Donem suport al cava, l’incorporem en totes nostres activitats. Per posar un exemple molt petit: dimecres vam celebrar amb els meus col·laboradors, organitzat per les meves secretàries per sorpresa, el primer aniversari del meu nomenament com a Alt Comissionat. Al despatx, petit, els cinc que som ho vam celebrar amb cava.”

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa