Llena aposta per promoure la figura del distribuïdor de vi per beneficiar el sector

El conseller assegura que els vins catalans no són prou presents als mercats interior i internacional en la inauguració de la jornada 'La venda de vins: present i futur de la botiga especialitzada'

Els vins catalans no són presents en nous mercats en la proporció que els tocaria, tenint en compte que el consum de vi ha crescut un 10% a escala mundial. Així ho ha explicat el conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, durant la inauguració de la jornada organitzada per la revista Cupatges ‘La venda de vins: present i futur de la botiga especialitzada’, en què ha estat acompanyat pel director general de l’Incavi, Oriol Guevara.

Segons Llena, per canviar aquesta tendència i incrementar la presència dels vins catalans al comerç internacional i també el consum intern, cal tenir més en compte el distribuïdor: “És una peça clau per entrar en diferents canals”.

Llena recorda que les recomanacions dels distribuidors són decisives per a molts restauradors. Per aquest motiu, ha reclamat al sector un esforç més gran per estar presents en grans cadenes de distribució, mitjançant promocions o altres accions, així com a les cartes de restaurants.

Nou comentari