L’Associació Vinícola Catalana (AVC) i l’Institut del Cava organitzen un curs de Màrqueting Low Cost. Es tracta d’un curs dirigit a emprenedors, gerents, i responsables del departament comercial/marketing de petites empreses amb un objectiu molt clar: facilitar eines bàsiques de marketing per poder-se donar a conèixer i trobar nous clients. Tenint en compte la crisi econòmica actual, el curs està plantejat per aconseguir aquests nous clients amb eines de marqueting gratuïtes o amb uns costos molt baixos.

El curs serà impartit per Josep Alberti de l’empresa GRÈRA i consultor de ACC1Ó i es farà en dues edicions. Una a Vilafranca del Penedès, els dies 4 i 7 d’octubre, i l’altra a Barcelona, els dies 5 i 8 d’octubre.

El temari inclou bàsicament quatre aspectes: Conceptes bàsics de Màrqueting per la PIME, Màrqueting digital, Networking i Comunicació. Dins d’aquests quatre grans eixos s’hi inclouen l’anàlisi DAFO, eines gratuïtes per posicionar-se a internet, eines de posicionament patrocinat de baix cost, idees pel networking presencial i on-line, i la organització d’accions de comunicació, entre d’altres.

Els cursos costen 60 euros més IVA per a les empreses associades a l’AVC i a Pimecava i Unió de Licoristes de Catalunya. El preu per a les empreses no associades a cap de les entitats és de 120 euros més IVA.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa