Mas Comtal aposta per la web 2.0 amb un concurs de maridatge a través del Facebook

El premi és un sopar per a dues persones al Restaurant Cal Ton de Vilafranca del Penedès. Hi ha temps per participar del 24 de maig al 6 de juny

Sovint es critica els cellers catalans per la seva poca presència a internet i a la web 2.0 acusats de tenir una fràgil o nul·la estratègia de comunicació, però el cert és que cada vegada més els cellers es llancen a internet. Aquest és el cas del celler Mas Comtal que partir del 24 de maig posa en marxa un concurs de maridatge a través de la xarxa social Facebook.

“No volem desaprofitar l’oportunitat de dinamitzar el negoci amb la utilització de les xarxes socials “, expliquen responsables del celler. Per a Mas Comtal, les xarxes socials “brinden una oportunitat fins fa poc impensable” com és establir converses amb el consumidor, conèixer les seves preferències i fins i tot rebre suggeriments de millora.

Per participar al concurs cal enviar una fotografia d’un plat cuinat acompanyat del vi Mas Comptal que millor hi maridi i explicar el perquè d’aquesta elecció. El guanyador serà escollit per l’equip del Restaurant Cal Ton de Vilafranca del Penedès i s’emportarà un sopar per a dues persones al mateix restaurant. Es pot participar del 24 de maig al 6 de juny.

Nou comentari