Logo del club de cava norueg

La creació del Club de Cava de Noruega és una iniciativa de l’Institut del Cava que compta amb el suport de l’ICEX i la Cambra de Comerç Hispano-Noruega. La presentació del nou Club es farà aquest dilluns 11 de març a Oslo, dins del marc de la “Feria de Vinos de España”, i es complementarà amb l’organització de diversos tastos i seminaris de Cava dins del marc de la Fira, en els que participaran les empreses associades a l’Institut del Cava, Freixenet, Gramona, Juvé & Camps, Maria Casanovas, Marques de Gelida, Mascaró, Mont Marçal, Segura Viudas, Torelló i Vallformosa.

L’objectiu del nou Club serà difondre la cultura del Cava a Noruega, mostrant la seva qualitat, diversitat i múltiples moments de consum. Dins de les activitats previstes, hi haurà tastos, seminaris, dinars i sopars de maridatge de Cava i gastronomia i viatges a la regió del Cava.

L’Institut del Cava està treballant des del 2007 en aquest mercat organitzant anualment diferents activitats dirigides a professionals i mitjans de comunicació. La fundació del Club de Cava suposa un pas endavant per arribar al consumidor norueg, amb un alt interès pel vi i la seva cultura, com ho demostra el fet que compti amb nombrosos clubs de vins.

Noruega és el 12è país en el ranking del països importadors de Cava amb un total de 1,5 milions d’ampolles venudes al 2012, un 2,31% més en relació al 2011, segons dades del Consell Regulador del Cava.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa