L’enòleg Gerard Jané, la comunicadora Elisabeth Carnicé i la viticultora Isabel Vidal són tres dels protagonistes de la campanya de promoció de la DO Penedès per al nadal 2012 Foto: DO Penedès

Per tercera vegada, la DO Penedès aposta per promocionar-se en els mitjans de comunicació amb motiu de la campanya de Nadal, donant-li a la televisió un pes destacat.

Així com els dos primers anys, es va optar per un spot més emocional, en aquesta campanya han apostat per a difondre un dels projectes més innovadors que tenen entre mans.

Aquest projecte que en breu veurà la llum, tracta d’un nou i original portal d’internet, a banda de la web institucional, el qual es basarà en vídeos curiosos, detalls sobre el món del vi, concursos, etc, on el consumidor podrà interactuar-hi. Segons declaracions del director de la DO Penedès, Francesc Olivella, “som pioners en la creació d’un espai online d’aquest tipus, on el que es pretén, és donar eines per a que el consumidor de vi pugui saber més sobre aquest món i el seu procés tant a la vinya com al celler d’aquesta denominació d’origen”.

I per a potenciar aquest nou projecte, la DO Penedès ha dissenyat una campanya la qual constarà de 4 spots els quals seguiran un to més informatiu que publicitari. Aquests tindran presència tant a nivell televisiu, com en altres mitjans.

En aquest sentit doncs, s’ha escollit a la comunicadora Elisabeth Carnicé, conductora del programa casteller Quarts de 9 de Televisió de Catalunya, com a difusora del missatge dels spots . Tot i així, han volgut comptar també amb la col·laboració de persones del territori per mantenir el realisme en la informació, i així seguir amb la filodofia actual. Aquest any hi han participat el sommelier Xavi Nolla, la viticultora Isabel Vidal i l’enòleg Gerard Jané.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa