Aquest matí, la Denominació d’Origen Penedès ha presentat a l’Hotel Condes de Barcelona, i davant la premsa catalana i tots dels cellers, el llançament de la nova campanya de publicitat dels vins del Penedès.

L’acció promocional està formada per falques de ràdio a la Cadena SER i Catalunya Ràdio, campanya gràfica en premsa de l’Estat i espots de televisió tant a Tv3 i C33 com a 8tv, i es desenvoluparà fins a finals d’any.

L’acte, amb la presència del director general de l’Incavi, Jordi Bort, ha estat encapçalada per Josep Maria Albet i Noya i Francesc Olivella, president i director respectivament del Consell Regulador, i dels protagonistes de la campanya de televisió: la sumiller Meritxell Falgueras, el pagès Rosend Font i l’elaborador Lluís Raventós.

Han estat aquests actors improvisats els qui han donat el toc de d’autenticitat a l’espot, atès que en aquesta ocasió la DO Penedès ha volgut apostar per gent del territori, gent que al seu dia dia és al voltant del món del vi en qualsevol de les fases i que a més, estimen el Penedès.

La campanya transmet el missatge d’arrelament al territori, a través de les imatges de la vinya i la verema com a origen del nostre vi, a través del celler com a espai on es treballa dia a dia per així aconseguir la millor qualitat dels vins del Penedès, i a la sala de tast, aproximant-se així al consumidor final.

També fa esment a la proximitat, per relacionar, així els vins penedesencs amb els consumidors barcelonins.

Al finalitzar l’acte, s’ha dut a terme una degustació dels vins del Penedès.

Josep Maria Albet i Noya i Francesc Olivella, president i director respectivament DE LA DO PENEDÈS, AMB la sumiller Meritxell Falgueras, el pagès Rosend Font, l’elaborador Lluís Raventós I LA RESPONSABLE DE COMUNICACIÓ DE LA DO, LAIA ROIG FOTO: DO PENEDÈS

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa