La distribuïdora del Grup Peralada, Peralada Comercial, tanca l’exercici 2010 amb una xifra de negoci que supera els 38 milions d’euros, gràcies a un creixement del 5%. L’empresa es consolida entre les més importants del país en el seu sector.
Peralada Comercial ven ara mateix a 47 països dels cinc continents. A més de l’Estat espanyol, els principals mercats de l’any passat han estat Bèlgica, Alemanya, Estats Units, Gran Bretanya i Suècia.
Coincidint amb la seva convenció anual de vendes, celebrada a Porto (Portugal), Peralada Comercial acaba de presentar el catàleg de productes 2011, la versió digital del qual es pot consultar i descarregar a www.pereladacomercial.com. S’hi poden trobar no només les marques pròpies dels vins i caves del grup (Castell Peralada, Casa Gran del Siurana, Cims de Porrera, Pescador, Cresta), sinó també altres vins, destil·lats, begudes no alcohòliques i productes d’alimentació (Champagnes, vins de Rioja, Ribera del Duero, Califòrnia, Roïna, Porto, ibèrics de gla i whiskies prèmium).
La comercialització dels vins i caves del Grup Peralada i l’evidència de que els consumidors cada cop més desitgen tastar coses noves i singulars són la base sobre la qual se sustenta Peralada Comercial.
L’empresa és distribuïdora en exclusiva a l’Estat d’alguns dels més importants cellers de vins del nou món (Penfolds, Robert Mondavi, F.Lurton, Te Mata); vins del vell món (La Chablisienne, E. Guigal, Domaine Weinbach, Rozès) i Champagne (Pommery); whiskies d’Escòcia (Auchentoshan, Bowmore, Glen Garioch, Teacher’s) i Japó (Hibiki, Yamazaki, Hakushu); altres destil·lats (Courvoisier, Midori, Ginebra Nº209), la beguda energètica Rockstar i productes d’alimentació (Perelada Gourmet).
Carpeta de productes de Peralada Comercial FOTO: PERALADA COMERCIAL