Pimecava desmenteix que tingui poc sentit vendre a Espanya

La patronal de la petita i mitjana empresa del cava lamenta el títol de l’article 'Pimecava admet que té poc sentit intentar vendre a Espanya' i l’ús de la paraula 'boicot'

Patrick Webb, gerent de Pimecava, ha declarat a VADEVI.cat que: “Segons la informació apareguda recentment, difosa per ACN, vaig dir que “no té sentit intentar vendre a Espanya, donada la situació actual”. Aquesta afirmació va contra la nostra missió com a Patronal i contra les meves creences personals i professionals”.

Webb afegeix que: “De fet, Pimecava és molt actiu amb plans estratègic nacionals, i pretenem animar als nostres associats a participar en aquestes accions amb l’objectiu de millorar la imatge del Cava i augmentar la seva presència al mercat. Nosaltres hem estat organitzadors del últim Saló de Reserva i Gran Reserva (Barcelona i Madrid), i aquest any hem iniciat una col·laboració amb la D.O. Jamón de Huelva per intentar vendre precisament a nivell nacional”.

Referent a l’ús de la paraula “boicot”, el gerent de Pimecava diu que: “en cap moment he utilitzat aquesta terme. En preguntar-me el periodista si existiria un boicot, li vaig contestar que existeixen prejudicis regionals i culturals a tot arreu, des de Galicia, passant pel Madrid, i òbviament a Catalunya també”.

Webb concluo que: ” El nostre deure és, tal com es va publicar, una aposta per ser més actius i convèncer el poble espanyol que som bona gent i tenim un bon producte i superar aquestes tonteries. És senzillament una contradicció afirmar que no té sentit vendre a Espanya i a la vegada ser més actius al mercat nacional”.

Nou comentari