Innovin ha fet un pas més en la promoció dels vins: una fira exclusivament virtual. es tracta d’una empresa dedicada a la creació d’eines de comunicació innovadores per a professionals del sector del vi i té com a objectiu habilitar una plataforma multilingüe que faciliti els contactes internacionals entre professionals del món del vi. Es tracta d’oferir la possiblitat d’establir contactes internacionals estalviant costos, temps i desplaçaments.
De moment posen marxa, a partir de dilluns i fins diumenge que ve, la primera fira virtual de vins, WineFair. La web permet navegar i cercar cellers i vins a través de paraules clau, països, regions o varietats de raïm i està disponible en set llengües: anglès, francès, alemany, espanyol, italià, xinès i japonès. Winefair, a més, permet als expositors disposar d’un estand on incloure vídeos i informació sobre els seus vins (fins a 30 vins per expositor), així com un calendari per concertar entrevistes amb altres professionals. Aquestes entrevistes es poden fer a través de videoconferència, audioconferencia o missatgeria instantània.
WineFair estarà oberta als professionals de dilluns a divendres i el cap de setmana s’obrirà al públic en general.
Winefair és exclusivament virtual FOTO: P. FREUND