A falset Marçà, la venda directa representa un 33% del total de les operacions de la Cooperativa Foto: VADEVI.cat

La Cooperativa Falset Marçà ha distribuït entre els més de 350 socis, els treballadors i els clients preferents una targeta de fidelització que porta per lema “Som + Cooperativa”. Permetrà obtenir promocions i descomptes en la compra de productes d’elaboració pròpia i de tercers que estiguin a la venda a la xarxa d’agrobotigues de Falset, Marçà i Cambrils.

L’activació de la targeta és la primera de les accions que es duu a terme amb motiu del centenari del celler cooperatiu que es commemorarà el 2012, i ha d’esdevenir un nou element de cohesió i relació dels socis i sòcies i treballadors i treballadores amb la Cooperativa, doncs seran els primers a gaudir d’avantatges i facilitats. La targeta no té cap cost d’activació ni de manteniment. És nominal per a cada soci o treballador, que en disposarà de tres més per regalar a amics i familiars.

El lema triat per singularitzar aquest nou producte és “Som + Cooperativa”, amb l’objectiu de fer evident en un material promocional la unió dels cooperativistes i els treballadors en temps econòmics complexos, i la voluntat de seguir fent pinya i sumant esforços, com en els darrers 100 anys d’història.

L’activació de la targeta permetrà als socis de Falset Marçà els següents descomptes:

-5%

En tota la gamma de vins, vinagres i altres productes elaborats per la cooperativa.

-9%

En els olis elaborats per la cooperativa.

-5%

Mel de taronger, alta muntanya o romaní de la Cooperativa Agrícola de Sant Isidre, al Perelló (Coperelló). Pots de 500 gr o 1 quilo. (Els productes d’altres elaboradors que es venen a les agrobotigues de Falset Marçà aniran variant així com els percentatges de promoció dels productes propis)

A més, tots els socis podran ajornar les compres fins a finals de mes presentant la nova targeta. L’eina serà vàlida a les botigues físiques de Falset, Marçà i Cambrils i també a la botiga virtual www.etim.cat, que funciona des del passat mes de març. La iniciativa té per objectiu reforçar la venda directa, que representa un 33% del total de les operacions de la Cooperativa.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa