Sumarroca estrena imatge

El celler penedesenc renova la imatge dels seus vins joves Blanc de blancs, Rosat i Negre amb un disseny més actual i formes minimalistes

la nova presentació dels vins Sumarroca té un disseny més actual i formes minimalistes Foto: Sumarroca

Bodegues Sumarroca presenta el nou disseny de tres dels seus productes estrella, els vins joves Blanc de blancs, Rosat i el reconegut vi negre Sirius, que ara passa a denominar-se Negre.

La nova imatge de les ampolles aposta per les línies suaus i colors més distintius per a cadascun dels productes. Cada varietat presenta dues etiquetes frontals, una amb el nom del producte i una suau il·lustració inspirada en les vinyes de les bodegues i una segona on es destaquen les varietats que composen el vi.

Dos dels vins amb aquest nou format, el Blanc de blancs i el Rosat, ja es poden trobar en el mercat mentre que el nou Negre es llençarà al mes de març seguint el disseny presentat.

Sumarroca manifesta, un cop mes, la seva aposta per la importància d’un disseny cuidat i elaborat en tots els seus vins i caves per crear un conjunt harmònic, de referència i gran qualitat.

Sobre Sumarroca. Present al Penedès des de fa més de dues dècades, avui Sumarroca és una bodega amb un model de negoci i de creixement basat en la qualitat dels vins i caves, en un servei personalitzat i en un esforç continuat en investigació, desenvolupament i innovació.

Nou comentari