Cellers Torres és, per tercer any consecutiu, la marca europea de vins tranquils més poderosa, segons “The Power 100: The world’s most powerful spirits & wine brands 2011”. El rànquing cada any el publica Intangible Business, la consultora independent de valoració de marques més important del món. Es situa a Torrres com a primera marca de vi europeu i la 11ª a nivell mundial (una posició més amunt que l’any anterior i tres més que el 2008).

A escala global (vins i espirituosos), és on el celler català ha obtingut una evolució més important: ocupa el 74º lloc en el rànquing global (cinc més que el 2009 i onze més endavant que el 2008), una posició molt destacable tenint en compte que s’analitzen aproximadament 10.000 marques de vins i begudes alcohòliques de tot el planeta.

Aquest notable increment del poder va ser especialment remarcat en l’edició 2010 de l’informe, sent Torres una de les primeres marques a obtenir el Star Performance Award, amb el qual Intangible Brands premia a les marques que, segons el seu criteri, ho han fet millor.

A més de la marca, la família Torres apareix destacada en l’informe, ocupant el lloc 26 del rànquing dels majors propietaris a nivell mundial.

Els orígens de la família Torres en el Penedès es remunten al segle XVII. Existeix constància que en aquells temps els seus avantpassats ja conreaven vinyers i comerciaven en petita escala amb vins d’aquesta comarca. L’esperit pioner, la passió per la qualitat i la visió de negoci han convertit a aquest celler familiar en un referent del sector vinícola mundial.


finca de Fransola de Torres FOTO: Cellers Torres

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa