Torres, la millor marca europea

L'informe anual de la consultora independent britànica Intangible Business situa el nom l'empresa del Penedès com el més poderós del continent

Cellers Torres és, per tercer any consecutiu, la marca europea de vins tranquils més poderosa, segons “The Power 100: The world’s most powerful spirits & wine brands 2011”. El rànquing cada any el publica Intangible Business, la consultora independent de valoració de marques més important del món. Es situa a Torrres com a primera marca de vi europeu i la 11ª a nivell mundial (una posició més amunt que l’any anterior i tres més que el 2008).

A escala global (vins i espirituosos), és on el celler català ha obtingut una evolució més important: ocupa el 74º lloc en el rànquing global (cinc més que el 2009 i onze més endavant que el 2008), una posició molt destacable tenint en compte que s’analitzen aproximadament 10.000 marques de vins i begudes alcohòliques de tot el planeta.

Aquest notable increment del poder va ser especialment remarcat en l’edició 2010 de l’informe, sent Torres una de les primeres marques a obtenir el Star Performance Award, amb el qual Intangible Brands premia a les marques que, segons el seu criteri, ho han fet millor.

A més de la marca, la família Torres apareix destacada en l’informe, ocupant el lloc 26 del rànquing dels majors propietaris a nivell mundial.

Els orígens de la família Torres en el Penedès es remunten al segle XVII. Existeix constància que en aquells temps els seus avantpassats ja conreaven vinyers i comerciaven en petita escala amb vins d’aquesta comarca. L’esperit pioner, la passió per la qualitat i la visió de negoci han convertit a aquest celler familiar en un referent del sector vinícola mundial.


finca de Fransola de Torres FOTO: Cellers Torres

Nou comentari