Tour operadors internacionals visiten el Penedès

Han conegut les propostes d'enoturismePENEDÈS en el marc del Buy Catalunya

Els tour operadors han pogut gaudir de diverses experiències al Penedès

EnoturismePENEDÈS, ens de promoció turística al Penedès vitivinícola, va assistir la setmana passada al workshop més important de turisme de Catalunya, el Buy Catalunya. En format d’entrevista 12 tour-operadors internacionals van poder conèixer en profunditat la oferta d’enoturismePENEDÈS. Els tour-operadors, procedents d’Espanya, San Marino, Brasil, Alemanya, República Txeca, Suècia i els Estats Units, es van interessar per les propostes dels membres del club enoturismePENEDÈS i van exposar les seves necessitats, com ara showcookings, rutes curtes amb bicicleta o paquets organitzats de mig dia, incloent-hi activitat al celler i senderisme a la finca del celler. També paquets que agrupin diferents DO de Catalunya, estades de 7 dies amb allotjament a Barcelona i una escapada de 3 dies al Penedès, cellers on fer només degustació o tast de productes sense visitar el celler, entre d’altres.

Els tour-operadors que assisteixen al Buy Catalunya, enguany 150 tour-operadors de 25 mercats internacionals, també visiten personalment els diferents indrets del territori. El Penedès va comptar amb un total de 17 participants de procedències diverses com Alemanya, Bèlgica, Dinamarca, Espanya, Estats Units, Hongria, Israel, Polònia, Regne Unit, Rússia i Suècia, que van poder viure una experiència enoturística de la mà de Freixenet, Burricleta, Cava Emotions, Vicicling i Albet i Noya. Els participants en aquest viatge de familiarització al Penedès van poder conèixer la funció i les tasques de promoció d’enoturimePENEDÈS amb una presentació a càrrec de Santi Soler, president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès.

Pel que fa el workshop, el Penedès va tenir una representació destacada a nivell d’empreses. Hi van participar: Vallformosa, Codorniu, Freixenet, Can Bonastre, Bodegues Miguel Torres i Jean Leon, Recaredo, J Miquel Jané, Vinseum, Viemocions i CavaEmotions.

L’ens turístic seguirà treballant, conjuntament amb els membres del club enoturismePENEDÈS, per crear paquets i propostes que s’adaptin als desitjos i necessitats dels turistes internacionals, per tal de convertir el Penedès en una destinació enoturística de referència

Nou comentari