Vadevi.cat s’ha situat, en acabar el mes d’abril, al llindar de les cent webs més llegides en català, segons el rànquing de Catalexa. El diari dels vins catalans es col·loca, concretament, en el lloc número 104, just per damunt de diaridebarcelona.cat i dos graons per sobre de l’edició digital del setmanari El Temps. Aquestes xifres es desprenen del mesuratge de la consultora nord-americana Alexa, del grup Amazon, que confecciona un rànquing mundial que s’actualitza mensualment.

Quantitativament, Vadevi.cat ha rebut un total de més de 13 mil consultes al llarg del mes d’abril, tal i com registren les dades de Nielsen, les més utilitzades en l’àmbit de la publicitat. Unes xifres considerables per a un mes en què, com a conseqüència de la Setmana Santa, el consum d’Internet baixa clarament.

Vadevi.cat, doncs, es posiciona com a líder en la informació del sector vitivinícola català, tant des del punt de vista dels professionals com dels consumidors. Tot plegat, gràcies a la confiança creixent dels usuaris que són els qui fan que Vadevi.cat s’hagi convertit en el mitjà de referència en el món dels vins i els caves catalans.


Vadevi.cat FOTO: RUTH MARIGOT

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa