Un total de 8 empreses vitivinícoles catalanes participaran en aquesta actuació, que inclou una agenda d’entrevistes individuals amb els importadors indis, els quals també visitaran les instal·lacions productives d’aquestes empreses.

L’objectiu d’aquesta actuació és facilitar el contacte comercial entre empreses catalanes i operadors de l’Índia, amb vistes a potenciar les relacions comercials amb aquest mercat emergent.

Índia és un mercat d’alimentació en expansió, valorat en 134.000 milions d’euros. El creixement anual és d’un 14%, i s’espera que generi un efecte multiplicador a través de la creació de nous punts de venda organitzats. En aquest sentit, el sector minorista de distribució alimentària va créixer un 35% el 2008, i els grups inversors van mostrar una clara tendència a assumir el major nombre de places en el menor temps possible. Alhora, hi ha indicis que mostren els canvis ràpids que experimenta la societat urbana índia en els hàbits de consum, entre ells l’èxit de la restauració internacional i l’augment del consum de productes importats, com el vins.

Les empreses participants són:

Albet i Noya | vi DO Penedès i DOQ Priorat | Sant Pau d’Ordal (Alt Penedès)

Bodegas Pinord | vi DO Penedès, DO Catalunya, DOQ Priorat i DO Cava | Vilafranca del Penedès (Alt Penedès)

Castell del Remei | vi DO Costers del Segre i DO Cava | Castell del Remei (Noguera)

Freixenet SA | vi DO Penedès i DO Cava | Sant Sadurní d’Anoia (Alt Penedès)

Grup Pons | vi DO Costers del Segre i oli d’oliva | Rosselló (Segrià)

Juvé i Camps | DO Cava | Sant Sadurní d’Anoia (Alt Penedès)

Sumarroca | vi DO Penedès i DO Cava | Subirats (Alt Penedès)

Vallformosa | vi DO Penedès, DO Catalunya i DO Cava | Vilobí del Penedès (Alt Penedès)

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa