Castell d’Or ha fet balanç dels comptes del passat 2012 amb un resultat positiu de més de 7,6 milions d’euros, el que suposa un increment del 21% respecte l’any anterior.

L’empresa ha venut un 16% més d’ampolles de cava i un 12% més d’ampolles de vi respecte el 2011. Pel que fa l’exportació, Castell d’Or compta amb vins als mercats de 24 països d’Europa, Àsia i Amèrica.

Els nou cellers cooperatius de Catalunya que en formen part van unir els seus processos de producció, elaboració i envasat de vi i comercialitzen junts sota la marca Castell d’Or en diferents denominacions d’Origen.

Tots els vins de l’empresa provenen de vinyes pròpies dels socis de les cooperatives del grup, d’aquesta manera pot controlar tota la producció del vi base de cada DO, des del seu inici fins quan l’ampolla arriba al consumidor. Les plantes embotelladores es troben a Vila-rodona, on també hi ha la cava principal i el centre logístic, l’Espluga de Francolí i l’Arboç. Les oficines centrals són a Vilafranca del Penedès, i actualment s’estan ampliant.

Castell d’Or elabora vins i caves sota les marques Cossetània (DO Penedès i DO Cava), Francolí (DO Conca de Barberà i DO Cava); Flama d’Or (DO Catalunya i DO Cava), Flama Roja (DO Tarragona), Templer (DO Montsant); Castell de la Comanda (DO Conca de Barberà i DO Cava), Puig de Solivella (DO Catalunya i DO Cava) i Abadia Mediterrània i Esplugen (DOQ Priorat).

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa