La seva campanya de Nadal d’enguany ja en donava pistes quan es va donar a conèixer fa uns dies. Codorníu convida, enguany, a celebrar qualsevol moment, a no esperar grans ocasions per fer festa. No esperis a celebrar tot el que tens, clama el seu lema. I amb aquesta filosofia de rerefons, avui la marca activa una acció que té un enllaç directe amb la loteria nacional.

Si penseu que això va de celebrar premis, no anem bé. Perquè precisament sota la reivindicació de Celebrem-nos més, la marca ha decidit regalar 50.000 copes de la seva col·lecció Codorníu Ars Collecta a totes les persones que tinguin números de loteria NO premiats en el sorteig d’aquest 22 de desembre.
Ampolles gratuïtes a una seixantena de restaurants
Així, durant tot el mes de gener de 2024, totes les persones amb un dècim de loteria del sorteig del 22 de desembre de 2023 que no hagi estat premiat podran gaudir d’algun producte de la gamma Codorníu Ars Collecta de manera gratuïta. Ja sigui el millor cava rosat de l’Estat pel concurs internacional Bacchus, Codorníu Ars Collecta Grand Rosé; el Codorníu Ars Collecta Blanc de Blancs, amb una doble Medalla d’Or al Concurs Internacional Gilbert & Gaillard; el Codorníu Ars Collecta Blanc de Noirs, amb 91 punts a James Suckling, o el Codorníu Ars Collecta Josep Raventós, l’homenatge del celler al creador del cava.
Seixanta restaurants repartits per tot l’Estat, com per exemple Jacqueline a Barcelona, Ostinato a Madrid o Gastro Oz a Alacant, repartiran les ampolles de Codorníu Ars Collecta per cada número no premiat. Per a aconseguir-ho, serà necessari fer una reserva al local per a menjar o sopar i mostrar el dècim. Els locals adherits i condicions de la promoció es poden consultar amb tot el detall en aquest enllaç.

Viure el present sense excuses
Les persones amb números no guanyadors al sorteig del 22 de desembre puguin celebrar sense la necessitat d’haver guanyat cap premi. D’aquesta manera, Codorníu convida a reflexionar sobre la forma en què vivim i com hauríem de celebrar i gaudir del present, “sense necessitat d’excuses”, etziba la marca.
L’acció s’emmarca en la campanya de Codorníu per a aquest Nadal, en la qual fa una crida a celebrar allò que tenim, sense esperar, i recorda que com més celebrem el que tenim, més tenim. Una campanya “carregada de simbolisme“, descriuen des de la marca, i de motius de celebració i excuses perfectes per a obrir una ampolla de cava Codorníu.
“Amb aquesta nova campanya volem recalcar la importància de posar el focus en tot allò bell i bo que tenim. No cal esperar a aconseguir grans fites per a començar a celebrar, sinó que el més important és valorar tot allò que ja tenim. La campanya neix d’aquesta necessitat de valorar el que tenim i celebrar-ho més i millor”, valorava Sergio Fuster, CEO de Raventós Codorníu.