Jeroni Castell és el nou “fan” de la DO Terra Alta

El cuiner assegura que aquests vins són al seu restaurant "per qualitat i personalitat, però també per proximitat"

Jeroni Castell és el protagonista d’aquest mes de desembre a la campanya #fansDOTerraAlta.Guardonat amb una Estrella Michelin, en Jeroni aposta pels vins de la Denominació d’Origen Terra Alta al seu restaurant Les Moles d’Ulldecona per dos motius fonamentals: “Per proximitat, perquè la Terra Alta són Terres de l’Ebre, és el nostre territori, és casa nostra; i perquè és un vi de qualitat i amb personalitat. El territori sense qualitat no té sentit”.

Els vins de la DO Terra Alta són, d’aquesta manera, els acompanyants de la cuina moderna i creativa que en Jeroni porta a terme a Les Moles, un restaurant que va començar a caminar el 1992, i que ha anat rebent reconeixements fins a obtenir el màxim guardó de la Guia Michelin al novembre del 2013. “El maridatge amb els diferents tipus de garnatxes ens dóna infinitat de possibilitats. Sempre trobem un lloc per un vi de la Terra Alta”. Una aposta clara i ferma pels vins de proximitat que s’ha consolidat amb el pas del temps: “Actualment, la gran referència a casa nostra és la Terra Alta”.

Campanya #fansDOTerraAlta

La campanya #fansDOTerraAlta està impulsada des del CRDO Terra Alta per a donar a conèixer els seus trets diferenciadors així com la qualitat dels seus vins.

Els vídeos de la campanya es poden veure tant al web de la DO Terra Alta com a les seves xarxes socials. La campanya va arrencar de la mà del periodista i escriptor Víctor Amela, a qui van seguirDavid Carabén, líder del grup Mishima, i la també periodista i escriptora, Empar Moliner.