VadeVi
La Festa de la Verema posiciona l’enoturisme al Penedès en temporada alta

“El mes de setembre i la Festa de la Verema ha estat, un any més, un bon reclam per visitar el Penedès, especialment pels visitants de proximitat, ja que la majoria dels 24 cellers participants han pogut penjar el cartell de complet”. Aquestes són les reflexions, un cop finalitzat el cicle d’enguany, que ha compartit el Consorci de Promoció Turística del territori que, des de l’any 2020, ha liderat aquesta iniciativa de la mà de cellers i empreses de serveis turístics sota el marc de la campanya “Setembre al Penedès“.

Així, del total de 1.380 places que s’oferien entre totes les activitats, s’han comptabilitzat més de 900 assistents només amb les experiències de verema, i sense comptar amb les visites regulars. La segona i tercera setmana de setembre van resultar les de major afluència, i probablement per la proximitat al final de les vacances d’agost i el principi del curs escolar va fer que el primer cap de setmana rebés el menor nombre de reserves. La procedència dels visitants és principalment nacional i, en general, han “valorat molt positivament” les experiències viscudes.

La nova imatge de la Festa de la Verema
La nova imatge de la Festa de la Verema

Setembre, temporada alta per l’enoturisme del Penedès

Per l’edició d’aquest any, el Consorci ha apostat per crear una imatge de la Festa de la Verema, acompanyada de les paraules claus relacionades amb la temporada i el lloc on transcorre la festa com ‘setembre’ i ‘Penedès’. La imatge, que clarament evoca a aquests pícnics i àpats a les vinyes, ha donat molt de joc i presència a les xarxes socials com en publicitat a mitjans.

La directora del consorci, Núria Sala, considera un encert haver ampliat l’esdeveniment a tot el mes de setembre, desconcentrant l’oferta i donant més opcions de reserves segons disponibilitats dels visitants.

L’abast de la campanya promocional de la Festa de la Verema al Penedès ha estat àmplia i també en fan valoració “molt positiva”. La pàgina especial de la Festa de la Verema i els seus continguts ha acumulat quasi 30.000 visualitzacions des de mitjans del mes de juliol, i és la campanya que ha assolit la fita de més de 1000 visites diàries al web, principalment de públic nacional. Juntament amb la primavera i la tardor, el mes de setembre es consolida doncs com un dels mesos destacats dins la temporada alta per l’enoturisme al Penedès.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa